تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی ۳۱ دستگاه آمبولانس و موتورلانس در مراسم تشییع شهید حججی

خدمت رسانی31 دستگاه آمبولانس و موتورلانس در مراسم تشییع شهید حججیبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وضعیت امدادرسانی اورژانس در مراسم تشییع پیکر شهید حججی در تهران اظهار کرد: در مراسم تشییع شهید حججی 89 نفر درمان سرپایی شدند و چهار مصدوم هم به بیمارستان‌های امام حسین(ع)، فجر و سینا منتقل شدند.

وی مطرح کرد: برای پوشش مراسم امروز 16 دستگاه آمبولانس، 15دستگاه موتورلانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی و ارتباطات جهت امدادرسانی حضور داشتند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به مسیر امدادرسانی عنوان کرد: امدادرسانان اورژانس در مراسم تشییع شهید حججی از مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان استقرار داشتند که این مراسم را پوشش دادند.

انتهای پیام/

جزئبات خدمت رسانی اورژانس در مراسم تشییع شهید حججی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی ۳۱ دستگاه آمبولانس و موتورلانس در مراسم تشییع شهید حججی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..