تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه رهبر معظم انقلاب به همسر شهید محسن حججی + عکس

هدیه رهبر معظم انقلاب به همسر شهید محسن حججی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سحرگاه امروز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه‌السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه، برای این مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام آرزوی علو درجات کردند.

همچنین، ایشان دقایقی با خانواده‌ی این شهید عزیز به دیدار و گفت‌وگو پرداخته و از مجاهدت آنان تقدیر و تشکر کرده و برایشان صبر و اجر از درگاه الهی آرزو نمودند. همچنین در این دیدار رهبر انقلاب انگشتر و چفیه خود را به همسر این شهید اهدا کردند.

در ادامه می توانید تصویری از هدیه رهبر انقلاب به همسر شهید محسن حججی را مشاهده کنید.

 هدیه رهبر معظم انقلاب به همسر شهید محسن حججی + عکس

انتهای پیام/

انگشتر و چفیه رهبر انقلاب اسلامی که به همسر شهید حججی اهدا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه رهبر معظم انقلاب به همسر شهید محسن حججی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..