تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوچتینو: همسرم هم به «هری کین» حسودی می‌کند!

به گزارش شمانیوز ، تیم فوتبال تاتنهام در دیدار مقابل آپوئل نیکوزیا در لیگ قهرمانان اروپا به برتری ۳ بر صفر رسید و هری کین، مهاجم این تیم توانست هت‌تریک کند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سفیدپوشان بعد از بازی اما به شکل جالبی از او تمجید کرد: درباره مقایسه کین با رونالدو و مسی باید بگویم به نظرم این‌ها کاملا بازیکنانی متفاوت هستند. هری یکی از بهترین مهاجمان است، کریستیانو متفاوت است و مسی هم با هر دو فرق دارد. اما قبلا هم به شما گفته بودم که هری یکی از بهترین‌هاست و دیدید که ۳ گل هم زد.

پوچتینو در ادامه گفت: دیگر نمی‌خواهم مانند قبل از او تمجید کنم چون بحث و جنجال زیادی به وجود آمده بود. من گفته بودم عاشق هری هستم و حالا همسرم هم به او حسودی می‌کند.

هری کین در دیدار قبل توانسته بود عملکرد مناسبی در بازی مقابل دورتموند ارائه دهد و مقابل دورتموند دو گل زده بود و در این بازی هم هت‌تریک کرد.

منبع : مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوچتینو: همسرم هم به «هری کین» حسودی می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..