تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشتناک خرس قهوه ای، مرگ پسر 6 ساله را رقم زد

حمله وحشتناک خرس قهوه ای، مرگ پسر 6 ساله را رقم زد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله وحشتناک یک خرس قهوه ای به پسر 6 ساله اهل یکی از روستاهای شمال روسیه، موجب مرگش شد. این خرس پیش از کشتن کودک، ابتدا با حمله‌ور شدن او را به داخل بوته ها کشاند.  این اتفاق در مقابل چشمان چند نوجوان دیگر و از جمله خواهر دوقلوی این پسر خردسال رخ داد.

 خواهر وحشت زده قربانی، بلافاصله پا به فرار گذاشت و خانواده و سایر اعضای روستا را در جریان این حمله مرگبار قرار داد. بنا به گزارش رسانه های روسیه، این اتفاق در روستای " کتا " واقع در منطقه کراسنویارسک سیبری رخ داد. گفته می شود این چند کودک مشغول بازی با یک هلی کوپتر اسباب بازی بودند که این خرس به آنها نزدیک شده است.

 " الگا دگید "، نماینده کمیته تحقیق و بررسی این حادثه گفت : " هنگامی که کودکان سرگرم بازی بودند این خرس قهوه ای به آنها نزدیک شد و با حمله ور شدن به یک پسر 6 ساله موجب مرگش شد.

گفتنی است؛ این خرس قهوه ای چند ساعت بعد توسط افراد محلی به ضرب چند گلوله کشته شد.

انتهای پیام/

حمله مرگبار خرس قهوه ای به کودک خردسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشتناک خرس قهوه ای، مرگ پسر 6 ساله را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..