تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت علی مرادخانی در پی درگذشت نادر گلچین

پیام تسلیت علی مرادخانی در پی درگذشت نادر گلچینبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی قبل درگذشت نادر گلچین را به خانواده ایشان و جامعه هنری كشور تسلیت گفت.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت استاد نادر گلچین ، هنرمند عرصه موسیقی را تسلیت گفت.

او در پیام تسلیت خود آورده است:

«انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت پیشكسوت عرصه موسیقی، استاد نادر گلچین واصل گردید و بار دیگر جامعه فرهنگی هنری کشور را در افسوس از دست دادن عزیز دیگر قرار داد.

به طور حتم آثار ارزشمند به جا مانده از ایشان همواره یاد او را برای علاقه‌مندان موسیقی كشور زنده نگه خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری و بویژه خانواده محترم ایشان، از خداوند برای او آمرزش و آرامش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

تسلیت معاون امور هنری وزارت ارشاد به خانواده نادر گلچین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت علی مرادخانی در پی درگذشت نادر گلچین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..