تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه بفهمیم کدام نرم‌افزارها در iOS 11 اجرا نمی‌شوند؟

چگونه بفهمیم کدام نرم‌افزارها در iOS 11 اجرا نمی‌شوند؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل با انتشار آی او اس 11، پشتیبانی خود را از نرم‌افزارهای 32 بیتی به طور کامل قطع کرد. به این ترتیب در آی او اس 11 فقط نرم افزار های 64 بیتی اجرا می شود.

با این تغییر اپل، توسعه‌دهندگان و صاحبان نرم‌افزارها برای بقا در سیستم عامل آی او اس مجبورند تا برنامه‌های خود را از 32 به 64 بیتی تغییر دهند. ممکن است شما از کاربران آی او اس 10 باشید که با به روز سانی به آی او اس 11 برخی از نرم‌افزار‌های‌تان به دلیل 32 بیتی بودن از کار بیافتد.

اگر آخرین نسخه آی او اس 10 را روی آیفون خود نصب کرده باشید می‌توانید با طی کردن مراحل زیر فهرستی از نرم افزارهایی را که در آی او اس 11 کار نمی کند و نیاز به به‌روز رسانی دارد، مشاهده کنید.

 Settings -> General -> About -> Applications on your iPhone

چگونه بفهمیم کدام نرم‌افزارها در iOS 11 اجرا نمی‌شوند؟

انتهای پیام/

نرم افزارهایی که در آی او اس 11 اجرا نمی شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه بفهمیم کدام نرم‌افزارها در iOS 11 اجرا نمی‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..