تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلداری آزمون به مهدی طارمی + عکس

دلداری آزمون به مهدی طارمی + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار آزمون سوپراستار این روزهای فوتبال کشورمان، در پستی اینستاگرامی، دوست و هم‌تیمی‌اش مهدی طارمی را دلداری داد.

مهدی طارمی چند روز پیش به دنبال نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، به مدت 4 ماه از شرکت در رقابت‌ها محروم شد. دلیل این محرومیت، بدهی‌ای است که طارمی باید به باشگاه ترکیه‌ای ریزه‌اسپور بپردازد.

عصر امروز تیم پرسپولیس در ابوظبی به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود و طارمی به دلیل حکم محرومیتش نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد. 

سردار آزمون با توجه به اتفاق اخیر، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، با جملاتی روحیه بخش سعی کرد طارمی را دلداری دهد.

آزمون در اینستاگرام خود نوشت: "مهدى جان هيج اشكالى نداره داداشى درست ميشه ٤ ماه رو چشم رو هم بذارى رفته، بیا زودی که دوباره با هم دفاع‌ها رو اذیت کنیم".

دلداری آزمون به مهدی طارمی + عکس

 

انتهای پیام/

 دلداری اینستاگرامی سردار آزمون به مهدی طارمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلداری آزمون به مهدی طارمی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..