تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاتح تریم رقیب پیدا کرد؛ سرمربی پیشین انگلیس آماده حضور در تهران

گزینه جدیدی برای سرمربیگری استقلال اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش شمانیوز ، استقلال تهران پس از استعفای علیرضا منصوریان با گزینه‌های زیادی برای قبول هدایت این تیم وارد مذاکره شد که در حال حاضر تنها فاتح تریم به عنوان گزینه اصلی مسئولان باشگاه باقی مانده است.

پس از والتر زنگا و مربیان دیگر، حال سرمربی جدیدی با کارنامه مشخص و موفق ابراز آمادگی کرده تا روی نیمکت آبی‌ها حضور داشته باشد؛ سرمربی که 5سال روی نیمکت تیم ملی انگلستان حضور داشت.

سن یوران اریکسون گزینه جدیدی است که خودش بیشتر از مسئولان استقلال به حضور در تیم پایتخت علاقه دارد. اریکسون 69 ساله طی ارتباطی که با مسئولان استقلال داشته اعلام کرده برای سفر به ایران مشکلی ندارد اما تنها مشکل پیش روی آبی‌ها در حال حاضر دستمزد اوست.

سرمربی سابق منچسترسیتی مبلغ 1.5 میلیون دلار را به ازای قرارداد یک فصل و نیم از استقلال طلب کرده و آنها باید در این مرتبه به دنبال تامین این بودجه باشند که معادل پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

اریکسون سابقه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به عنوان سرمربی بنفیکای پرتغال در کارنامه‌اش دارد. این سرمربی به همراه آث رم و سمپدوریا سابقه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را هم تجربه کرده است.

منبع : ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاتح تریم رقیب پیدا کرد؛ سرمربی پیشین انگلیس آماده حضور در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..