تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول مانده است

پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در همایش رونمایی و آشنایی با سامانه‌های علم‌سنجی و پژوهشیار معاونت علوم پزشکی در دانشگاه آزاد گفت: در واقع این برنامه علم‌سنجی برای شفاف‌کردن عملکرد اعضای هیات علمی است تا با این روش میزان کار پژوهشی انجام شده، مشخص شود.

وی  ادامه داد: بر اساس اهداف تعیین شده باید جزء دانشگاه‌های برتر کشور باشیم و برای رسیدن به این هدف دو معیار آموزش و پژوهش باید مدنظر قرار گیرد. این پروسه نیاز به همکاری همه‌جانبه واحدها دارد.

نفر یادآورشد: مدت‌ها است که پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول مانده است. مخصوصا پژوهش‌های بنیادی در این دانشگاه مورد توجه نبوده و باید به سمت فعال کردن پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

فاصله گرفتن دانشگاه آزاد از پژوهش محوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول مانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..