تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم عراق زیر بار کارهای ننگ‌آمیز بارزانی نمی‌روند/ بارزانی از مدت‌ها پیش با صهیونیست‌ها در ارتباط است

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه همایش آشنایی با سامانه‌های علم سنجی و پژوهش یار معاونت علوم پزشکی و رونمایی از این سامانه در جمع خبرنگاران در خصوص همه پرسی اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه این کار بارزانی غیرقانونی است گفت: این همه پرسی بی‌ارزش است، حتما نتیجه مثبتی ندارد و موجب آشفتگی سیاسی در منطقه می‌شود.

ولایتی ادامه داد: از مدت‌ها پیش مشخص بود که بارزانی با صهیونیست‌ها در ارتباط است، او از صلاح‌الدین درس نگرفته ولی باید بداند که مردم کرد به صلاح‌الدین افتخار می‌کنند نه به نتانیاهو.

 وی با بیان اینکه اکنون آغاز سقوط بارزانی است گفت: مردم کرد هرجا که باشند زیر این بار ننگ نمی‌روند.

رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معلوم نیست تا چه میزان این همه پرسی صحت دارد و به مردم کرد تحمیل نشده باشد.

ولایتی با تصریح براینکه کردستان عراق بخشی از عراق است اظهار کرد: مردم عراق در برابر این مسئله ساکت نخواهند ماند و در مقابل چنین انحرافی می‌ایستند. بارزانی یا باید دست از این کار بردارد و یا مردم عراق با وی مقابله می‌کنند.

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها پشت صحنه همه‌پرسی هستند یادآور شد: آنها از داعش نتیجه‌ای ندیدند و حالا رو به ایجاد نفرت در میان مسلمانان آورده‌اند که قطعاً این استراتژی هم شکست‌خورده است.

انتهای پیام/

ارتباط بارزانی با صهیونیست‌ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم عراق زیر بار کارهای ننگ‌آمیز بارزانی نمی‌روند/ بارزانی از مدت‌ها پیش با صهیونیست‌ها در ارتباط است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..