تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : همه کارهایی که یک ۱۰ هزار تومانی انجام می‌دهد

روزنامه هفت صبح – علی هادی زاده: با دریافت ۱۰ هزار تومان حاضرید چه کاری انجام دهید؟ احتمالا در جواب این سوال خندیده و روزی ما را به جای دیگری حواله می دهید ولی بد نیست بدانید که افراد زیادی در ایران هستند که حاضرند با دریافت ۱۰ هزار تومان، کارهای مختلف و زیادی را برای شما انجام بدهند.

از کارهای معمول و نه چندان تخصصی مثل تایپ کردن گرفته تا کارهای تخصصی تر مثل طراحی و ترجمه متون. هر کدام از این افراد هم راه و روش خاص خود را برای انجام درخواست شما دارند و حتی د راین رده قیمتی شاهد رقابت برای جذب مشتری نیز هستیم.

تعداد زیادی از افراد حاضرند در ازای این مبلغ ناچیز تجربیات بعضا گرانبهای خود را در اختیار شما بگذارند. حال ممکن است مثل ساختن اپل ID چندان ارزشی نداشته باشد و یا با پیدا کردن حرفه های امنیتی سایت تان لطف بزرگی به شما بکنند. در این مطلب به سراغ بازار کارهای ۱۰ هزار تومانی رفته ایم تا ببینیم چه کارهایی با این مبلغ ناچیز انجام می شود.

ترجمه

ترجمه یکی از معروف ترین و پر رونق ترین مشاغلی است که اکنون در سطح اینترنت با قیمت های مختلفی پیدا می شود. معمولا افرادی که قیمت های پایینی مثل همین ۱۰ هزار تومان به شما پیشنهاد می دهند کیفیت کاری چندان مناسبی نداشته و معلوم است که تازه کارند. با این حال اگر نیاز به ترجمه بهتر از ترجمه مترجم گوگل دارید بد نیست به سراغ این گزینه ها بروید.

 همه کارهایی که یک 10 هزار تومانی انجام می دهد

در جستجوی مان به اولین گزینه ای که برخورد کردیم ترجمه موزیک خارجی به ایرانی بود. آن هم از زبان های مختلفی مثل انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، هندی، ترکیه ای، کره ای و حتی یونانی. فرد دیگری برای شما یک نامه تجاری با توجه به سرفصل های مورد نظرتان خواهد نوشت. نامه هایی برای کارهای تجاری و یا اخذ بورسیه و غیره. پیشنهاد دیگری که پیدا کردیم کمی متفاوت از بقیه بود. ترجمه مقالات خارجی و ISI به ازای هر دو صفحه و یا همان ۵۰۰ کلمه ۱۰ هزار تومان. فرد دیگری قیمت را بالاتر برده و به ازای هر ۲۰۰ کلمه ترجمه ۱۰ هزار تومان از شما می گیرد.

افراد دیگری هم هستند که پیشنهادهایی در همین رده قیمتی داده اند ولی هیچ اشاره ای به میزان متن شما نکرده اند و فقط از دقت و سرعت بالای خود تعریف کرده اند، یا این که فقط به تعداد صفحه اشاره کرده اند. مثلا شخصی حاضر است پنج صفحه مقاله را با این مقدار پول ترجمه کند. بعضی دیگر هم به تخصصی بودن ترجمه اشاره کرده اند. مثلا سه صفحه متن در حوزه شیمی و یا پنج صفحه متن در حوزه فناوری اطلاعات.

طراحی

طراحی از دیگر مشاغل دورکاری محبوب است. البته معمولا سایت هایی که نقش پلتفرمی برای متصل کردن طراح و مشتری را بازی می کنند، سر نحوه کیفیت کار با مشکلات زیادی روبرو می شوند و مشتریان بسیاری از طراحی که به آنها تحویل داده شده است ناراضی می شوند. البته تقصیر طراحان نیز نیست. با ۱۰ هزار تومان واقعا نمی توان انتظار کار خاصی را داشت ولی اگر فقط می خواهید سر و شکلی به کارتان بدهید و قضیه حیثیتی نیست، می توانید به این افراد هم اعتماد کنید.

حتما بخوانید :   زیباجو : موفقیت چیست؛ آیا معنای آن را درست درک کرده‌ایم

یکی از بیش ازین آگهی های طراحی ۱۰ هزار تومانی در حوزه طراحی لوگو است. هر کسی هم روش خود را برای جذب مشتری دارد. یکی دو طرح ساده و اولیه برای شما می زند. فرد دیگری طرح لایه باز کار را به شما تحویل می دهد. یکی دیگر روش های مختلفی مثل لوگوی بومی، ترکیبی، انگلیسی و غیره پیش روی شما می گذارد تا انتخاب کنید. فرد دیگری هم جرأت زیادی به خرج داده و گفته است که هر گونه که بخواهید طرح را ویرایش می کند تا نتیجه مورد نظر شما حاصل شود. در این میان یک نفر ادعا می کند که با ۱۰ هزار تومان برای شما لوگوی متحرک و یا انیمیشنی می سازد، کاری که به نظر زحمتی بیش از ۱۰ هزار تومان داشته باشد.

کار دیگری که آگهی های زیادی در این رده قیمتی دارد طراحی کارت ویزیت است. بیش ازین افرادی که این آگهی ها را داده اند سعی کرده اند روی کیفیت خدمات خود تاکید کنند و یا با دادن فایل لایه باز شما را مشتاق کنند. بعضی دیگر صداقت به خرج داده و گفته اند که کارهای ۱۰ هزار تومانی بر اساس طرح های آماده بوده و اگر یک کارت خاص می خواهید حداقل باید ۲۰ هزار تومان هزینه کنید.

روتوش های فتوشاپی هم از دیگر آگهی هایی است که زیاد دیده می شوند. روتوش هایی که در آن رنگ چشم و مو تغییر داده و پوست شما را لطیف می کنند. خلاصه با ۱۰ هزار تومان یک عمل جراحی زیبایی کامل شما انجام می دهند. طراحی های دیگر کمی خاص تر هستند.

مثلا طراحی کارت تبریک مخصوص مناسبتی که در نظر گرفته اید و یا طراحی بنر و عکس برای سایت و پروفایل با متن دلخواه و البته اسم کسی که دوستش دارید! از طرفی بسیاری پیشنهاد تبدیل متن به پاور پوینت را داده اند و قول داده اند که طراحی پاور پوینت متناسب با نیاز شما باشد. تعداد اسلایدهای پاور پوینت هم فرق می کند. مثلا فردی ۱۵ اسلاید را ذکر کرده و دیگری تا ۲۵ اسلاید با شما راه می آید.

در دیگر آگهی ها تقریبا همه جور طراحی و کار گرافیکی پیدا می شود. مثلا شخصی برای شما طراحی بروشور معماری انجام می دهد. یا یک نفر دیگر شکل سه بعدی که روی کاغذ کشیده اید را با نرم افزار تبدیل به یک مدل سه بعدی می کند. در این میان حتی طراحی سایت هم به چشم می خورد. البته طراحی که نه؛ بارگذاری قالب وردپرس و بالا آوردن ابتدایی سایت.

حتما بخوانید :   تاثیرات جدی تماشای زیاد تلوزیون بر روی عملکرد مغز

چند نفر حاضرند در ازای دریافت ۱۰ هزار تومان نقشه های دستی معماری را به فایل اتوکد تبدیل کنند. البته به ازای هر صفحه، یک نفر برای شما استیکرهای شخصی درست کرده و در قبال آن ۱۰ هزار تومان می گیرد. فرد دیگری خلاقیت بیش ازی به خرج داده و یک CD و یا DVD حاوی یک نامه یا متن عاشقانه، سه عکس و پنج آهنگ و بدون موسیقی بک گراند درست می کند تا شما به عشق زندگی تان تقدیم کنید.

پای طراحی رزومه هم به کارهای ۱۰ هزار تومانی باز شده و می توانید با این مبلغ ظاهر گرافیکی به رزومه خود بدهید. یک نفر دیگر هم با ۱۰ عکس و آهنگ و متن دلخواه شما در فرمت مورد نظرتان در شبکه های اجتماعی فتوکلیپ درست می کند.

تایپ

از دیگر مشاغل ۱۰ هزار تومانی، تایپ کردن است که بر خلاف طراحی و ترجمه، تنوع زیادی نداشته و بیش از بر اساس تعداد صفحه کارها فرق می کند. به صورت معمول عدد تعداد صفحات تایپ شده حدود ۱۰ صفحه است ولی یک نفر حاصر است با دریافت این مبلغ تا ۲۰ صفحه برای شما تایپ کند.

بعضی دیگر تعداد صفحات خود را به پنج صفحه کم شدن داده و در ازای آن برای شما ویرایش متن و پاراگراف بندی و غیره را هم انجام می دهند. بعضی دیگر با نوع تایپ فرمول ریاضی آشنایی داشته و حاضرند دو صفحه کامل فرمول با رسم شکل برای شما تایپ کنند.

 همه کارهایی که یک 10 هزار تومانی انجام می دهد مشاوره و راهنمایی

به قول معروف اگر در کاری خوب هستید آن را رایگان انجام ندهید. این جمله حکایت آگهی های مشاوره در سطح نت است. تقریبا هر کسی که در کاری مهارتی پیدا کرده است آمده تا مهارت خود را به شما عرضه کند. مثلا مهارت در پیدا کردن مشکلات سئو، طراحی سایت و یا پیدا کردن سوراخ های امنیتی آن. یا این که چگونه یک سایت فروشگاهی راه بیندازید و شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. یک نفر راه های نوین بازاریابی را در اختیار شما می گذارد و دیگری به تمام سوالات شما در زمینه مدیریت پاسخ می دهد.

بسیاری از افراد در زمینه ورد، برنامه نویسی و حتی مسائل تصحیلی مثل زبان و ریاضی رفع اشکال می کنند و شما می توانید از آنها سوال های مختلفی بپرسید. افرادی ایده کسب و کار به شما می دهند و یا با ۱۰ هزار تومان برای شما بورس را تحلیل می کنند! بعضی دیگر متفاوت تار ظاهر شده اند. در ازای ۱۰ هزار تومان کارهای به نظر ساده ای انجام می دهند.

مثلا برای کسب و کار شما اسم معرفی می کنند و یا می گویند چه سیستم کامپیوتری بخرید. حتی یک نفر با پرداخت ۱۰ هزار تومان اکانت همه شبکه های اجتماعی پر کاربرد را ساخته و تحویل شما می دهد و یا به سوالات شما در زمینه تاسیسات موتورخانه ساختمانی پاسخ می دهد!

حتما بخوانید :   زیباجو : محرم در مازندران، از کرپ زنی تا مجمعه گذاری

تحقیق

کارهایی مثل پیدا کردن منابع مورد نظر، پیدا کردن مقالات مرتبط، خلاصه نویسی، انجام ویرایش تحقیق و یا حتی انجام خود تحقیق از جمله کارهایی است که با ۱۰ هزار تومان انجام می شوند. بیش از این کارها بر اساس حجم مقاله مورد نظر شما است و البته بعضی آگهی ها هم حرفی از حجم مطلب نزده اند.

بعضی فقط تحقیق کرده و بقیه کارهای آن مثل پاراگراف بندی و ویرایش را به عهده خودتان می گذارند. بعضی دیگر فقط تحقیقات مدارس را انجام داده و به سراغ کارهای سنگینی مثل پایان نامه نویسی نمی روند. در این میان، رقابت آگهی ها بیش از بر اساس میزان تجربه آگهی دهنده و البته سرعت تحویل مقاله است. حتی بعضی عدد زیر ۴۸ ساعت برای مقاله های سنگین را هم پیشنهاد داده اند.

عکاسی

حقیقتش انتظار نداشتیم عکاسی را در میان این کارهای ۱۰ هزار تومانی ببینیم ولی به نظر می رسد هستند افرادی که حاضرند برای تحویل چند فریم عکس قابل قبول تنها ۱۰ هزار تومان از شما پول بگیرند. البته بعضی از آنها به ازای هر فریمی که شما می خواهید ۱۰ هزار تومان دریافت می کنند. بیش از کار این عکاس ها هم در زمینه تبلیغاتی بوده و در مواردی عکاسی پرتره و یا صنعتی نیز در آگهی ها دیده می شود.

 همه کارهایی که یک 10 هزار تومانی انجام می دهد کارهای تخصصی و متفرقه

یکی از کارهای جالبی که آگهی آن زیاد دیده می شود، ساخت اپل ID است. این کار در حقیقت سخت نیست ولی به خاطر تحریم ها، قلق های خاص خود را دارد و به همین خاطر بعضی برای راهنمایی و یا ساخت آن آگهی داده اند. یک نفر دیگر پکیجی شامل آموزش شعر و داستان همراه با نقد و بررسی اشعار و داستان های کوتاه شما را ارائه می دهد و می خواهد یک نویسنده تمام عیار از شما بسازد.

فرد دیگری با این مبلغ پنج تیتر جذاب به شما پیشنهاد می دهد تا در شبکه های مجازی بازدید بیش ازی داشته باشید. طراحی ربات تلگرام از دیگر کارهایی است که تنها در یکی دو مورد از کل آگهی ها مشاهده کردیم. زبانی که کارهای بسیاری از آن ساخته است و می تواند کانال تلگرامی شما را کاملا مدیریت کند.

فرد دیگری در ازای دریافت این مبلغ ۳۰۰ نفر عضو به کانال شما اضافه می کند. آگهی دهنده دیگری آکوردهای یک ترانه درخواستی پاپ را در دو گام گوناگون به شما تحویل می دهد و حتی یک نفر سه آهنگ را میکس کرده و همچنین ایرادات یک آهنگ را ادیت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : همه کارهایی که یک ۱۰ هزار تومانی انجام می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..