تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید نماینده سمنان در مجلس برتعامل دهیاری‌ها با پست بانک ایران

احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان بر تعامل و هم‌افزائی دهیاری ها با پست بانک استان در راستای کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا تأکید نمود.

به گزارش شمانیوز: وی در این نشست ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: گسترش تعامل و همکاری بیشتر دهیاری‌ها با پست بانک جهت افتتاح حساب در باجه‌های خدمات بانکی روستائی و پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و مهاجرت‌زدائی می‌شود.
همچنین شعبانعلی رجبی مدیرشعب پست بانک استان سمنان در این نشست درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی ازمحل صندوق توسعه ملی و نصب دستگاه‌های خودپرداز(ATM) گزارشی را ارائه و بر ضرورت همکاری بیشتر دهیاری‌ها جهت افتتاح حساب در باجه‌ها برای خدمات‌رسانی بیشتر به روستائیان و محرومان تأکید نمود.

منبع:روابط عمومی پست بانک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید نماینده سمنان در مجلس برتعامل دهیاری‌ها با پست بانک ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..