تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکته تکان دهنده برنامه دیشب نود / آقای طارمی ، یک میلیارد و 150 میلیون تومان را چه کردی؟!

کل برنامه نود دیشب اگر فقط یک نکته داشته باشد به پولی مربوط می شود که مهدی طارمی از حسین هدایتی گرفت.

 در اینکه باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده مهدی طارمی تقصیری بزرگ و غیر قابل جبران دارد شکی نیست اما در این میان صراحتا باید گفت که اشتباه و تخلف بزرگ مهدی طارمی بزرگ ترین مشکل را رقم زد. او حالا چهار ماه از حضور در میادین محروم است، محرومیتی که کاملا حق اوست. دردسر بزرگی که او رقم زد واقعا تاریخی است. پرسپولیس دو دوره از حضور در نقل و انتقالات محروم است و 790 هزار یورو هم باید جریمه بپردازد.

دیشب در برنامه نود فاش شد که طارمی همان سال گذشته پیش بینی کرد که شش ماه یا یک سال محروم شود. تصویری هم از پیام تلگرامی او در اینباره منتشر شد: «بالاتر از سیاهی که رنگی نیست، شش ماه یا یک سال از فوتبال محروم می شوم.». او این جمله را به ابراهیمی مدیربرنامه هایش گفته بود. به این ترتیب طارمی که با ریزه اسپور قرارداد بسته بود به ایران برگشت و دوباره برای پرسپولیس بازی کرد.

اما بخش جنجالی تر برنامه نود مربوط به جایی بود که مشخص شد حسین هدایتی یک میلیارد و 150 میلیون تومان به مهدی طارمی پرداخت تا به عنوان جریمه فسخ قرارداد به باشگاه ریزه اسپور بپردازد. اما طارمی هرگز چنین کاری نکرد و بدون اینکه ریالی به باشگاه ترکیه ای پول بدهد به ایران بازگشت. سوال روز از طارمی این است: آقای طارمی ؛ آن یک میلیارد و 150 میلیون تومان را چه کار کردی؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکته تکان دهنده برنامه دیشب نود / آقای طارمی ، یک میلیارد و 150 میلیون تومان را چه کردی؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..