تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هراس اسرائیل از بُرد موشک های ایران

ساعت24 -عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل از بُرد و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در هراس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مرتضی حسینی عصر دوشنبه در همایش یاوران حسینی که در شبستان مصلا کرج برگزار شد، بابیان اینکه دنیا به شیعه و قیام امام حسین (ع) توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: دشمنان اسلام سعی دارند از اسلام و شیعه چهره بدی به جهانیان نشان دهند.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای رفتارهای بدی چون قمه‌زنی که برخی در عزاداری‌ها انجام داده‌اند را به‌صورت پیاپی نشان می‌دهند، عنوان کرد: هدف از چنین اقدامی این است که می‌خواهند شیعه را به‌گونه‌ای نشان دهند که گویی بیماری‌ای به نام خودآزاری دارد.

وی بابیان اینکه شبکه‌های انگلیسی سعی در دامن زدن به خرافاتی مانند قمه‌زنی دارد، تأکید کرد: دشمنان اسلام سعی در جدا کردن روح حماسه از صحنه عاشورا دارند و می‌خواهند واقعه عاشورا را اتفاقی معمولی در ذهن جهانیان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام با الگوبرداری از قیام امام حسین (ع) با دستان خالی در مقابل دشمنی که ۳۶ کشور از آن حمایت می‌کرد ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: این مهم نشان‌دهنده آن است که نباید قیام امام حسین (ع) و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را فراموش کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با جنگ تحمیلی، افزود: در جنگ تحمیلی جوانان رزمنده برای حفاظت از کشور و ناموس خود به جنگ با باطل رفتند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در پی جریان سازی برای پاک کردن قیام امام حسین (ع) در ذهن مردم هستند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم اهداف دشمنان عملیاتی شود.

وی با اشاره به احساس ترس اسرائیل از جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به اینکه بُرد موشک‌های جنگی ایران به اسرائیل می‌رسد، این کشور از این موضوع احساس ترس فراوانی می‌کند.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در مراسم‌های عزاداری باید از ترویج شیعه انگلیسی و روشنفکر نمایی جلوگیری شود زیرا دشمنان اسلام با تهاجمات فرهنگی می‌خواهند ذهن جوانان و نوجوانان را نسبت به اسلام تخریب کنند.

وی بابیان اینکه روشنفکرنماها می‌گویند چرا باید نذورات خود را به بازسازی عتبات عالیات دهید، تأکید کرد: طبق آمار سازمان گردشگری ایرانیان بیش از هشت میلیارد تومان در کشور ترکیه هزینه کرده بودند و این هزینه‌ها ازنظر این روشنفکرنماها هیچ ایرادی ندارد.
 

منبع:مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هراس اسرائیل از بُرد موشک های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..