تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت حضور فاتح تریم در استقلال

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به استعفای منصوریان و کنار رفتن این مربی از هدایت تیم فوتبال استقلال در نهایت مدیران استقلال خیلی زود دست به کار شدند و برای جذب فاتح‌تریم ، با او وارد مذاکره شدند.

به همین منظور مدیران استقلال نیز نماینده‌ای را از طرف باشگاه مأمور کردند تا مذاکرات اولیه را با فاتح‌تریم در ترکیه آغاز کند. سلطانی نماینده باشگاه استقلال هم در روزهای گذشته مذاکره و صحبت‌های ابتدایی را با فاتح‌تریم انجام داده است اما طبق اعلام نماینده استقلال مذاکرات مثبتی با این مربی خارجی انجام شده و حتی سلطانی مذاکره فاتح‌تریم با باشگاه ترابزون را رد کرد تا بدین شکل اعلام کند استقلالی‌ها همچنان به دنبال فاتح‌تریم هستند.

همچنین نماینده استقلال در پیامی اعلام کرد که باشگاه استقلال از نظر مالی مشکلی برای جذب فاتح‌تریم ندارد و جذب این مربی فقط در انتظار تایید کمیته فنی جدید باشگاه استقلال خواهد بود البته ناگفته نماند مدیران آبی پوش باید در بحث‌ مالی با این مربی خارجی به توافق برسند تا در آینده مشکلی گریبانگیر آنها نشود چرا که باشگاه استقلال از لحاظ پرونده‌های موجود در AFC وضعیت نابسامانی را در بردارد.

به هر ترتیب شنیده می‌شود بعد از نظر نهایی کمیته فنی در باره فاتح‌تریم، افتخاری برای مذاکرات نهایی راهی ترکیه می‌شود.

طبق اعلام افتخاری نیز قرار است تا 2، 3 روز آینده سرمربی جدید معرفی شود با این وجود باید دید فاتح‌تریم با رقم پیشنهادی استقلالی‌ها که چیزی حدود1/5 تا 2 میلیون دلار است راهی استقلال می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/

نظر نهایی در مورد فاتح تریم با کمیته فنی استقلال است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت حضور فاتح تریم در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..