تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوش بینی الهلالی‌ها برای برد پرسپولیس با هیوک

۶۰۵۷۷۳

۱۹۱  بازدید

الهلال عربستان در ۵ بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با سوت داور کره‌ای این تیم با پرسپولیس شکست را تجربه نکرده است و این امر سعودی‌ها را به برد پرسپولیس خوش بین کرده است.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس امشب  ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی صف‌آرایی می‌کند.

در این راستا روزنامه الاندیه عربستان خوش بینی خود را از این دیدار به خاطر قضاوت کیم یونگ هیوک، داور اهل کره جنوبی عنوان کرد زیرا در تمام بازی‌هایی که این داور کره‌ای برای الهلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده، نماینده عربستان شکست نخورده است.

هیوک ۵ بازی برای الهلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده است که به ترتیب زیر است:

۱- الهلال-الاهلی امارات: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴-نتیجه: تساوی بدون گل.

۲-الهلال-السد قطر: بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴-نتیجه: تساوی بدون گل.

۳-الهلال-لوکوموتیو تاشکند: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵-نتیجه: ۳ بر یک به نفع الهلال.

۴-الهلال-تراکتورسازی تبریز:مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶- نتیجه: ۲ بر یک به نفع الهلال.

۵-الهلال-الوحده امارات: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷-نتیجه: یک بر صفر به نفع الهلال.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوش بینی الهلالی‌ها برای برد پرسپولیس با هیوک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..