تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




40 درصد از فیلمبرداری سریال «مرد» به پایان رسید

40 درصد از فیلمبرداری سریال «مرد» به پایان رسیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ سریال «مرد» به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی نزدیک به 40 درصد از مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر گذاشته تا برای پخش در اردیبهشت 97 آماده شود.

داستان این سریال 35 قسمتی در شمال کشور می گذرد و بازیگرانی چون پژمان بازغی، مهران رجبی، سیاوش گرجستانی، امیر نوری، ترلان پروانه، فریده دریامج و ارمیا قاسمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

سریال «مرد» که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال ساخت است؛ قصه معلم جوانی است که به روستا عزیمت می‌کند و در آنجا با عشق و علاقه به کودکان روستا، راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد و در این مسیر اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذراند.

سایر عوامل سریال «مرد» عبارتند از:

مدیر تصویربرداری : سیروس کفاش، مدیر صدابرداری : حسین تقوی، تدوین : مهدی حسین وند، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح گریم : شهرام خلج، دستیار اول کارگردان : مهدی بوستان پرور.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ساخت سریال فریدون حسن‌پور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «40 درصد از فیلمبرداری سریال «مرد» به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..