تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مشق عشق» روانه بازار کتاب می‌شود

شرفشاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«مشق عشق» روانه بازار کتاب می‌شودکامران شرفشاهی مدیر مسئول انتشارات تجلی مهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدید این انتشاراتی گفت: جدیدترین کتاب انتشارات تجلی مهر کتابی با عنوان «مشق عشق» با محوریت آثار خوشنویسان درباره خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) است. سعید رنجبریان این مجموعه را فراهم کرده و هم اکنون این مجموعه برای چاپ و اخذ مجوز فیبا به کتابخانه ملی ایران سپرده شده است. به محض صدور مجوز این کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کتاب نفیس چاپ و منتشر خواهد شد.

وی افزود: کتاب «مشق عشق» به احتمال زیاد پاییز امسال در دسترس دوستداران کتاب قرار خواهد گرفت. این کتاب دربرگیرنده آثار خوشنویسان ممتاز و استادان هنر خوشنویسی است که هم به صورت کتابت و هم به صورت قطعه نگاری منتشر خواهند شد. کتاب به صورت چهار رنگ عرضه خواهد شد تا علاقه مندان از زیبایی بصری آن هم بهره مند شوند.

گفتنی است؛ از تجلی مهر‌ تاکنون بیش از پنجاه عنوان کتاب چاپ شده است. این کتاب ها برای گروه‌های‌ سنی کودک، نوجوان‌ و بزرگسال‌ نوشته شده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مشق عشق» روانه بازار کتاب می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..