تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به نشر «کت ولیعهدی» را منتشر کرد

رفیع افتخار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کت ولیعهدی منتشر شدرفیع افتخار نویسنده حوزه کودک و نوجوان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان «کت ولیعهدی» توسط انتشارات به نشر منتشر شد. این کتاب مجموعه شش داستان در حوزه داستان انقلاب است. در این داستان ها رگه‌هایی از طنز دیده می شود. ماجراهای کت ولیعهدی در سال های انقلاب اتفاق می افتد.

گفتنی است؛ دو داستان از مجموعه داستان‌های کتاب «کت ولیعهدی» در جشنواره داستان انقلاب برگزیده شده‌اند. وقایع داستان‌های این کتاب در دوران انقلاب می‌گذرد. برخی از داستان‌های آن طنز است و به زودی در بازار کتاب عرضه خواهد شد.

همچنین ، کتاب دیگر رفیع افتخار «کلاس اولی‌ها» توسط انتشارات آیینه قلم منتشر خواهد شد. این کتاب مجموعه‌ای از 17 داستان است و در آن ماجراهای گچ و تخته سیاه بیان می‌شود. شخصیت‌های کتاب در موقعیت‌های جالب و بامزه‌ای قرار می‌گیرند. کتاب «کلاس اولی‌ها» برای دانش آموزان کلاس اول و پیش دبستانی‌ها نوشته شده است.

شخصیت‌های کتاب «کلاس اولی‌ها» گچ و تخته سیاه و ماجراهای آن تخیلی هستند. در هر داستان گچ و تخته پاک‌کن در موقعیتی خاص قرار می‌گیرند و ماجرایی شیرین برای آنها خلق می‌شود. ماجراهای داستان با وجود خیالی بودن در واقعیت ریشه دارند؛ برای مثال می‌توان گفت ماجراها به نحوی در کلاس‌های امروز اتفاق می‌افتد یا اینکه آن چیزی است که باید اتفاق بیفتد اما در واقع شاهد رخ دادنش نیستیم. یک جور رنگ و بوی آرزو دارد.

کتاب «کلاس اولی‌ها» کتابی مصور است. به تازگی قرارداد تصویرگری آن بسته شده و هنوز تصویرگری آن به اتمام نرسیده است. این کتاب برای کودکانی که به مدرسه وارد می‌شوند، می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

کتاب جدید رفیع افتخار منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به نشر «کت ولیعهدی» را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..