تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگین‌ترین زن جهان درگذشت

۶۰۵۷۷۲

۴۵  بازدید

زن مصری که چند ماه پیش به عنوان سنگین‌ترین زن جهان معرفی شد، در امارات متحده عربی درگذشت. پیش از این ایمان ‌احمد ‌عبدالعاطی به هند سفر کرده بود تا با عمل جراحی وزنش را کم کند.رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که او توانسته بود ۳۰۰ کیلوگرم از وزن ۵۰۰ کیلوی‌اش را کم کند اما به دلیل نارسایی‌های جسمی دیگری درگذشته است.

وبسایت پارسینه: زن مصری که چند ماه پیش به عنوان سنگین‌ترین زن جهان معرفی شد، در امارات متحده عربی درگذشت. پیش از این ایمان ‌احمد ‌عبدالعاطی به هند سفر کرده بود تا با عمل جراحی وزنش را کم کند. رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که او توانسته بود ۳۰۰ کیلوگرم از وزن ۵۰۰ کیلوی‌اش را کم کند اما به دلیل نارسایی‌های جسمی دیگری درگذشته است.
 
سنگین‌ترین زن جهان درگذشت
 
بیانیه بیمارستان می گوید این زن ۳۷ ساله مشکلات قلبی و نارسایی کلیه داشته ‌است. دراین بیانیه همچنین با خانواده او ابراز همدردی شده و برای او دعا کرده‌اند.خانم عبدالعاطی از خرداد ماه و بعد از عمل جراحی ویژه‌ای که در مومبای (بمبئی) هند داشت به ابوظبی منتقل شده بود.

  به گفته خانواده خانم عبدالعاطی پیش از این عمل جراحی، ۲۵ سال بود که او خانه اش را ترک نکرده بود.بعد از کمپینی که خواهر خانم عبدالعاطی به راه انداخت او موفق شد با یک هواپیمای چارتر به هند برود تا یک جراح هندی به او کمک کند.
 

سنگین‌ترین زن جهان درگذشت
 
با این حال بعد از اینکه خانواده او با تیم پزشکی دچار اختلاف شدند او را به امارات منتقل کردند. مشکل خانواده خانم عبدالعاطی این بود که معتقد بودند وزن او به اندازه‌ای که تیم پزشکی ادعا کرده بود کم نشده است.

جراحی برای کاهش وزن، معمولا آخرین راه درمان افرادی است که از اضافه وزن رنج می‌برند و دچار چاقی مفرط‌ هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگین‌ترین زن جهان درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..