تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین به طور کامل واتس‌اَپ را بست

 

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال فیلترکردن ویکی پدیا، فیس بوک، اینتساگرام، یوتیوب و توئیتر کاربران چینی امروز صبح با مسدود شدن واتس اپ نیز مواجه شدند.

حکومت کمونیست چین پیش تر مکالمه و تماس ویدئویی واتس‌اَپ را قطع کرده بود و حالا دسترسی به آن را به طور کامل مسدود کرد.

دولت چین ابتدا سعی می‌کند نرم افزار خارجی محبوبیت یافته را مانیتور کند و اگر نتوانست آن را به کلی مسدود می‌کند و حالا چنین بلایی بر سر واتس‌اَپ آمده است.

به گفته کارشناسان میزان محبوبیت واتس‌اَپ در چین در مقایسه با وی چت متعلق به تنسنت بالاتر رفته بود و بهم همین دلیل مقامات سعی کردند جلوی این محبوبیت را بگیرند، چرا که وی چت برای مقامات چینی به راحتی قابل مانیتور کردن است.

چینی‌ها چنین تصمیمی را بازگشت به عقب توصیف کرده و یکی از کاربران در ویبو اظهار نظر کرد که به عصر تلفن بازگشته‌ایم!

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین به طور کامل واتس‌اَپ را بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..