تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین لباس سال، در فشن شوی میلان

۶۰۴۴۸۶

۳۶  بازدید

در فشن شو میلان 2017 برند «Moschino»، که توسط «Jeremy Scott» مدیریت می شود، دست به کاری خلاقانه در دنیای مد زد که تعجب همگان را بر انگیخت. در این فشن شو تمامی مانکن ها مدل موی پیکسی داشتند و با لباس هایی با تم گل روی سن قدم گذاشتند.

برترین ها: در فشن شو میلان 2017 برند «Moschino»، که توسط «Jeremy Scott» مدیریت می شود، دست به کاری خلاقانه در دنیای مد زد که تعجب همگان را بر انگیخت.

در این فشن شو تمامی مانکن ها مدل موی پیکسی داشتند و با لباس هایی با تم گل روی سن قدم گذاشتند.

ستاره هایی چون جی جی حدید، بلا حدید و جوآن اسمالز در این فشن شو حضور داشتند که خلاقانه ترین لباس های این کلکسیون را به تن کرده بودند. لباس آنها به شکل دسته گل و روبان تزیین شده بود.

در ادامه برخی از خلاقانه ترین مدل های لباس این فشن شو را برایتان آورده ایم.

عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان  عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان عجیب ترین لباس سال در فشن شو میلان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین لباس سال، در فشن شوی میلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..