تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماری عجیب کودک 2 ساله پزشکان را به چالش کشید + فیلم

بیماری عجیب کودک 2 ساله پزشکان را به چالش کشید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پسری 2 ساله در هند از یک بیماری نادر رنج می برد که موجب تغییراتی غیرمعمولی در ظاهر او شده به طوری که همسایگان با دیدن او وحشت می کنند.

این بیماری که "رتینو بلاستوما" یا تومور شبکیه چشم نام دارد معمولا گریبان کودکان زیر 5 سال را می‌گیرد و در برخی موارد در صورت پیشرفت منجر به نابینایی نیز می‌شود، بنابراین به محض تشخیص اولین علائم باید برای درمان آن اقدام نمود.

این اختلال نادر زمانی که کودک تنها دو ماه داشت به تدریج آغاز شد تا در نهایت چشمانش به اندازه یک لیمو متورم شد. خانواده او با آغاز بیماری کودک‌شان شوکه شده بودند و هیچ راه حلی برای آن به ذهنشان نمی رسید.

آنها همچنین قادر به تامین هزینه های پزشکی نبودند و به همین علت هر روز اوضاع کودک رو به وخامت می‌رفت. پدر او در این باره می‌گوید: من از غصه فرزندم حتی یک خواب راحت ندارم و هر لحظه فکرم مشغول به اوست. ما اندک پولی که به عنوان پس‌انداز داشتیم به پزشکان محلی دادیم اما آنها تنها یک سری داروهای دست ساز به او دادند که روز به روز وضعش را بدتر کرد. ما حتی پولی نداشتیم که پسرم را به بیمارستان های شهری برسانیم و جز گریه کاری از دستمان بر نمی آمد.

بیماری عجیب کودک 2 ساله پزشکان را به چالش کشید+فیلم 

پدر کودک در ادامه می‌گوید "پس از اینکه پزشکان محلی در درمان او اعلام ناتوانی کردند با ناامیدی به همراه خانواده ام مجبور به ترک محل زندگی خود برای رفتن به بیمارستان های پیشرفته شهری شدیم. اما مدت زیادی نمی توانیم اینجا بمانیم چون قادر به تامین هزینه های اقامتمان نیستیم. اکنون پزشکی که پسرم را معاینه کرده است فقط اطلاعاتی درباره بیماری‌اش ارئه نموده و کار خاصی برای درمانش انجام نداده است.

همسر من هر رزو گریه می‌کند. احساس می کنم بیماری فرزندم روی سلامتی ما و حتی دو فرزند دیگرمان تاثیر گذاشته است. تقریبا همه ما از بی خوابی رنج می بریم که از نگرانی درباره پسر 2 ساله ام سر چشمه می گیرد. من در حال حاضر بیکار هستم و گمان نمی برم مدت بیشتری بتوانیم با این وضع در این سفر دوام بیاوریم، در صورت نا امیدی از این بیمارستان امکان انتقال پسرم به بیمارستانهای بزرگتر و پیشرفته تر نیز از لحاظ مالی برایمان ممکن نخواهد بود".

بیماری عجیب کودک 2 ساله پزشکان را به چالش کشید+فیلم

پدر کودک با ناامیدی ادامه می‌دهد "هنگامی که مردم به چشمان او خیره می شوند قلب من می شکند، به نظرم تنها یک معجزه چاره ساز مشکل ما خواهد بود".

یک متخصص اطفال در بیمارستان دهلی معتقد است "ما باید برای تست تومور بدخیم اقدام به بیوپسی (نمونه برداری)کنیم. این کودک هنوز به طور کامل بینایی خود را از دست نداده است. شاید با اقدامات به‌موقع اگر قادر به درمان کامل آن نباشیم لااقل بتوانیم از نابینا شدن او جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/

نوزاد چشم تلسکوپی پزشکان را متحیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماری عجیب کودک 2 ساله پزشکان را به چالش کشید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..