تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه آسیا در مناطق محروم نوشت افزار توزیع کرد

بیمه آسیا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اقدام به توزیع نوشت افزار در مدارس مناطق محروم کشور کرد.

به گزارش شمانیوز، بیمه آسیا بنا بر مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی و در تداوم انجام فعالیت فرهنگی ـ آموزشی، با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ، نوشت افزارهای اختصاصی تهیه شده را در مدارس مناطق محروم کشور توزیع کرد.

این گزارش می افزاید: مسئولین شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور با حضور در مدارس مناطق محروم منطقه خود ، نوشت افزارهای اختصاصی این شرکت را بین دانش آموزان توزیع کردند.

در این گزارش اظهار امیدواری شده است که انجام فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی هدفمند وتاثیرگذار از طرف بنگاه های اقتصادی موفق و خوش نام به ویژه شرکت های بیمه، در ارتقای سطح آموزشی در مناطق محروم کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است بیمه آسیا هزینه چاپ و توزیع سررسید سال 1396 را به تهیه نوشت افزارهای اختصاصی برای توزیع در مدارس مناطق محروم کشور اختصاص داده بود.

شایان ذکر است ساخت مدرسه در منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان وتهیه و توزیع توپ های ورزشی در مدارس مناطق محروم کشور از دیگر فعالیت های فرهنگی ـ آموزشی بیمه آسیاست که از طرف مسئولان آموزشی مناطق محروم کشور مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفته است.

منبع:روابط عمومی بیمه آسیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه آسیا در مناطق محروم نوشت افزار توزیع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..