تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بفرمایید پلو با خوراک سبزیجات!

۶۰۴۵۳۲

۳۷۵  بازدید

پلو با خوراک سبزیجات، یک غذای سالم و خوشمزه است که طرز تهیه آن را برایتان آورده ایم.

مجله سرآشپز: پلو با خوراک سبزیجات، یک غذای سالم و خوشمزه است که طرز تهیه آن را برایتان آورده ایم.

مواد مورد نیاز


برنج (خیس شده): 500 گرم پیاز (نگینی خرد شده): 1 عدد جعفری (خرد شده): 2 ق س هویج (نگینی خرد شده): 1 عدد لوبیا سبز (درشت خرد شده): 50 گرم نخودفرنگی (پخته شده): یک دوم پیمانه قارچ (اسلایس شده): 150گرم فلفل دلمه ای رنگی (نگینی خرد شده): 1 عدد آب لیمو ترش: 1 ق س زعفران (دم کرده): 2 ق س رب گوجه فرنگی: 2 ق س زردچوبه: یک دوم ق چ نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم روغن مایع: یک دوم پیمانه  بفرمایید پلو با خوراک سبزیجات!


روش پخت


1.    برنج (از قبل به همراه مقداری آب و نمک به مدت 2 ساعت خیس شده) را داخل قابلمه ای حاوی مقداری آب در حال جوش بریزید. بعد آن را آبکش کرده و روی حرارت متوسط قرار دهید تا دم بکشد.


2.    پیاز را درون تابه ای با مقداری روغن مایع و زردچوبه تفت دهید تا سبک شود.


3.    هویج و لوبیا سبز را به پیاز بیفزایید و به مدت 10 دقیقه با حرارت ملایم تفت دهید.


4.    نخود فرنگی را به همراه قارچ و فلفل دلمه ای به مواد افزوده و تفت دهید.


5.    آب لیموترش، زعفران، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل قرمز را به مواد افزوده و مخلوط کنید. سپس تابه را از روی حرارت بردارید و جعفری را به آن بیفزایید.


6.    پلو را داخل قالب های کوچک که با مقداری روغن مایع چرب شده، بریزید و با استفاده از پشت قاشق کمی فشار دهید تا شکل قالب را بگیرد. سپس داخل ظرفی برگردانده و روی آن ها مقداری خوراک سبزیجات بریزید و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بفرمایید پلو با خوراک سبزیجات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..