تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاعت بندباز فرانسوی پس از 43 سال همچنان ستودنی است! + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بند بازی حیرت‌انگیز فیلیپ پتی، جوان 25 ساله فرانسوی، از میان برج‌های دوقلوی آمریکا، همچنان جزو اخبار جذاب تاریخی دهه 90 میلادی است؛ جوانی جسور که در 18 سالگی به فکر عبور از برج های تازه ساز تجارت جهانی منهتن، افتاد و سرانجام در آگوست سال 1974 ، رویا خود را محقق کرد.

پتی پس از رفتن به طبقه 41 از برج‌های دو قلوی آمریکا ( مرکز تجارت جهانی )، در ارتفاع 1350 متری از سطح زمین قرار گرفت، سپس از روی کابل‌هایی که تنها 2 سانتی متر ضخامت داشت، به مدت 45 دقیقه، مسیر 61 متری بین دو ساختمان را 8 بار به صورت رفت و برگشت، طی کرد، یک چوب کمانه برای حفظ تعادل، تنها وسیله‌ای بود که او با خود داشت.

پس از چند دقیقه، تمام عابران خیابان منهتن، از چیزی که بالای سر خود می‌دیدند حیرت کردند، مردم در خیابان جمع شده بودند و با دلهره زایدالوصفی حرکات نمایش او را تماشا می کردند. 

سرانجام پلیس او را بدلیل ورود غیرقانونی  به برج دستگیرو به دادگاه فرستاد، اما بدلیل وجود نداشتن قانونی در این مورد، با پرداخت جریمه‌ای مختصر آزاد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاعت بندباز فرانسوی پس از 43 سال همچنان ستودنی است! + عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..