تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت رسانه‌ای از محصولات دانش‌بنیان برای حضور در بازار جهانی

حمایت رسانه‌ای از محصولات دانش‌بنیان برای حضور در بازار جهانی

فناوری اطلاعات > سخت افزار - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با انتخاب کارگزار خدمات رسانه‌ای در حوزه بین‌المللی، بسته حمایت از صادرات شرکت‌های دانش بنیان را ارتقا داد.

به گزارش خبرانلاین، در راستای سیاست راهبردی "اقتصاد مقاومتی" و اهداف سند چشم انداز ایران 1404، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آن دسته شرکت‌های دانش‌بنیان که به صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی خود اولویت دهند، حمایت ویژه بعمل می‌آورد.


به همین منظور، گروه رسانه‌ای ایران فرانت پیج (ifpnews) پس از عبور موفقیت‌آمیز از مرحله ارزیابی کارشناسی و آزمون عملی، به عنوان کارگزار خدمات اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری انتخاب و به عضویت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری درآمد.


IFPnews وبسایتی 4 زبانه و فعال در عرصه بین‌المللی است که در سال 1393 پس از اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران آغاز به کار کرد و با ترجمه و نشر گزیده‌ای از اهم مطالب مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های فارسی زبان، در قامت پل ارتباط رسانه‌های ایرانی با جامعه جهانی، ظاهر شد. همزمان، با رویکرد کمک به صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی، بانک اطلاعات مشاغلifpdirectory.com را برای معرفی شرکت‌های ایرانی به بازار جهانی ، به بسته خبری تحلیلی خود افزود.


امروز حوزه‌های سیاست و فرهنگ با اقتصاد و بازرگانی در هم آمیخته و حضور موفق در عرصه صادرات، مقدمتاً مستلزم بسترسازی عمومی و اجتماعی برای خرید کالا و خدمات یک کشور است؛ با این نگاه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بررسی امکانات رسانه‌ای کشور پرداخت و مناسب‌ترین گزینه برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان را IFPnews دانست که از یک سو در مسیر مقابله با ایران هراسی گام بر می‌دارد و از سوی دیگر، امکانات و تجربه لازم برای معرفی تولیدات داخلی در بازار فرامرزی را دارا است. انتظار می‌رود با قرار گرفتن این رسانه در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه خرید و بویژه مصرف کالا و خدمات ایرانی در جوامع هدف، بیش از پیش مهیا گردد.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت رسانه‌ای از محصولات دانش‌بنیان برای حضور در بازار جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..