تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین فیلم از داخل فرودگاه دیرالزور منتشر شد

جدیدترین فیلم از داخل فرودگاه دیرالزور منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی قبل فرودگاه نظامی دیرالزور که بیش از سه سال در تصرف داعش بود با نفوذ گروهی از نیروهای زبده سوری  آزاد شد، با این حال اطراف فرودگاه هنوز در محاصره داعشی ها بود.

در پی این عملیات چریکی نیروهای سوری و مقاومت با یک حمله سنگین محاصره فرودگاه را شکسته و منطقه زیادی از دیرالزور آزاد شد.

به تازگی فیلمی از داخل این فرودگاه نظامی مهم و کاربردی  منتشر شده است که نشان از ویرانی های شدید ساختمان ها  و تجهیزات این فرودگاه دارد.

در ادامه جدیدترین فیلم از داخل فرودگاه تازه آزاد شده دیرالزور سوریه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

وضعیت فرودگاه نظامی دیرالزور سوریه پس از آزادسازی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین فیلم از داخل فرودگاه دیرالزور منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..