تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند جدید ب‌ام‌و با ۳ ردیف صندلی/ افشای جزییات جدید از ایکس ۷

شاسی بلند جدید ب‌ام‌و با ۳ ردیف صندلی/ افشای جزییات جدید از ایکس ۷

دانش > فناوری - همان اندازه که فرایند توسعه ب‌ام‌و X7 کامل می‌شود اخبار بیشتری از پرچم‌دار قدبلند باواریایی ها منتشر به بیرون درز می‌کند. منابع داخلی شرکت در مونیخ ادعا می‌کنند که این شاسی‌بلند جدید در واقع با ارائه سطح جدیدی از اشرافیت راه خود را از X5 جدا خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،از نقطه نظر فنی این دو خودرو اشتراکات فراوانی در زیر پوست خواهند داشت اما زمانی که وارد کابین X7 شوید قطعاً ارتقاهای صورت گرفته در فضاسازی و میزان اشرافیت آن را تحسین خواهید کرد.

بزرگ‌ترین تفاوت بین دو خودرو این تفاوت خواهد بود که X7 سه ردیفه خواهد بود. در این خودرو بزرگ‌سالان خواهند توانست از ردیف سوم استفاده کنند درحالی‌که صندلی‌های ردیف آخر X5 تنها برای خردسالان است. برادر بزرگ‌تر بسته به انتخاب مشتری به‌صورت 6 یا 7 نفره تولید خواهد شد اما نسخه 6 نفره گزینه راحت‌تری خواهد بود. همچنین این خودرو به همراه سری 7، سری 8 و i8 بخشی از محصولات مجزای ب‌ام‌و خواهند بود که تمرکز ویژه‌ای روی اشرافیت و تجمل دارند.


البته جدای از بهترین کیفیتی که با پول پرداختی دریافت می‌کنید شاهد برخی از تکنولوژی‌های جالب نیز خواهید بود. یکی از تکنولوژی‌ها سیستم تهویه مطبوع 5 ناحیه‌ای خواهد بود زیرا ب‌ام‌و فکر می‌کنیم سیستم 4 نقطه‌ای کافی نیست. ما تا این لحظه اطلاعات بیشتری دراین‌باره نداریم اما احتمالاً دو صندلی آخر نیز تنظیم دما بنا به ترجیح شخص را خواهند داشت.

ب‌ام‌و X7 قرار است سال آینده به عنوان خودروی مدل سال 2019 وارد بازار شود و موعد عرضه آن به رونمایی از نسل جدید X5 بسیار نزدیک خواهد بود.

5454




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند جدید ب‌ام‌و با ۳ ردیف صندلی/ افشای جزییات جدید از ایکس ۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..