تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون وزیر علوم از افزایش امکانات رفاهی خوابگاه دختران خبر داد

درحاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی؛

معاون وزیر علوم از افزایش امکانات رفاهی خوابگاه دختران خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور صدیقی معاون دانشجویی وزارت علوم، صد‌وق رئیس دانشگاه شهید بهشتی و یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان از یک بلوک خوابگا‌هی 400 نفره پسران و 2 بلوک هر کدام به ظرفیت 300 نفر ویژه دختران در دانشگاه شهید بهشتی که با استاندار‌های روز بازسازی شده بود بازدید شد.

 معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص رعایت نکات بهداشتی این خوابگاه‌ها گفت: همه روزه از حوالی ساعت 8:30 دقیقه الی 12 که دانشجویان به خوابگاه‌ها بر می‌گردند نظافت عمومی انجام می‌شود.

 همچنین وی  از اختصاص اتاقی ویژه پزشک در این خوابگاه‌ها خبر داد و افزود: رنگ‌آمیزی یکی دیگر از خوابگاه‌های دختران به اتمام رسیده است.

در پایان، صدیقی معاون آموزشی وزارت علوم نیز در حاشیه این بازدید از اختصاص بودجه‌ای ویژه جهت افزایش امکانات رفاهی دختران این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون وزیر علوم از افزایش امکانات رفاهی خوابگاه دختران خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..