تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفته

پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفتهحسین پورکاظمی رئیس سنجش مرکز آموزش پزشکی  وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال تعداد 2000 نفر ثبت‌نام کرده که از میان آنها 1600 نفر در جلسه امتحان حاضر بودند.

510 نفر از داوطلبان آزمون دستیاری دندانپزشکی مجاز شدند

 وی بیان کرد: افرادی که 50 درصد نمره را آورده باشند در این دوره مجاز به انتخاب رشته بوده که با احتساب سهمیه‌ها در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال تعداد 510 نفر مجاز شدند.

 پور کاظمی عنوان کرد: بر طبق قانون جدید برنامه ششم توسعه کشور سهمیه فرزندان جانباز 25 درصد به بالا، شاگردان ممتاز و سهمیه نیروهای مسلح در آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال لحاظ شده که به طور کلی تعداد داوطلبان مجاز با احتساب سهمیه‌ها در 510 نفر است.

 رئیس سنجش مرکز آموزش پزشکی  وزارت بهداشت گفت: ظرفیت آزمون دستیاری 96 ، 387 نفر بوده که برخی از داوطلبان از میان 11 رشته در حدود علاقه زیادی نسبت به انتخاب رشته‌هایی ندارند.

 پور کاظمی یاد آور شد: تا آخر این هفته نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 96 اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی تا پایان هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..