تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح مراقبت در منزل، ضرورت توانبخشی کشور

طرح مراقبت در منزل ضرورت توانبخشی کشوراصلانی عضو هئیت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کنفرانس علمی بررسی راهکارهای اجرایی طرح مراقبت در منزل در بیماری های مزمن و توانبخشی فردا سه شنبه ۴مهرماه با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، روسا ،مدیران ستادی، مراکزدانشگاه، اعضای هیئت علمی گروه پرستاری، کارشناسان و دانشجویان پرستاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه نظارت بر طرح مراقبت در منزل را از رسالت های دانشگاه علوم بهزیستی و‌توانبخشی عنوان کرد و افزود :این دانشگاه با تربیت متخصصانی که در حیطه سالمندان، بیماران جسمی حرکتی، بیماران کم توان،م علولان و ..فعالیت دارند در بحث نظارت بر مراکز مراقبت در منزل نیز ایفای نقش می کنند

ارسلانی اظهارکرد؛ در راستای بررسی راهکارهای اجرایی در طرح مراقبت در منزل که از سال گذشته از وزارتخانه به دانشگاه‌های علوم پزشکی رسیده دانشگاه ها در زمینه نظم دهی این مراکز فعالیت های گوناگونی ایفا خواهند کرد.

وی اظهارکرد: مراقبت های بهداشتی درمانی بیماران ترخیص شده که در طرح مراقبت در منزل گنجانده شده موضوع مهمی در نظام سلامت است که در کنفرانس علمی شفاف سازی طرح و بررسی راهکارهای اجرایی طرح مراقبت در منزل در بیماری‌های مزمن و توانبخشی، به آن پرداخته خواهد شد.

وی در پایان از ۵ امتیاز بازآموزی کنفرانس بررسی راهکارهای اجرایی طرح مراقبت در منزل در بیماری های مزمن و توانبخشی خبر داد.

انتهای پیام/

طرح مراقبت از بیماران در خانه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح مراقبت در منزل، ضرورت توانبخشی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..