تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهم آوردن زمينه مشاركت بخش غيردولتی، اولویت دولت است

فراهم آوردن زمينه مشاركت بخش غيردولتی، اولویت دولت استبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مجتبی زینی وند در جمع شورای مدارس غیردولتی، هیئت امنایی، وابسته، آموزش از راه دور و آموزشگاه های علمی آزاد استان کرمان ایجاد مدارس غیردولتی را برای بالا بردن مشارکت مردمی در آموزش و پرورش ضروری دانست و تاکید کرد: باید شرایط را برای حضور سرمایه گذاران در آموزش و پرورش تسهیل کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: یکی از اولویت های دولت دوازدهم در آموزش وپرورش واگذاری فعالیت ها به مردم و فراهم آوردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر بخش غیر دولتی است .

وي با بیان اینکه خرید خدمات آموزشی از حیث ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی خدمات شایانی به آموزش وپرورش مناطق محروم داشته است اظهار کرد: استان کرمان در زمینه خرید خدمات آموزشی جزء موفق ترین استان های کشور است.

زینی وند بر استفاده از ابزار نوین آموزشی براي آموزش الکترونیکی در مدارس از راه دور تاکید و خاطر نشان کرد: برای پوشش 100 درصدی بازماندگان از تحصیلی راهی جز تقویت آموزش از راه دور نداریم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی از تشکیل کارگروه مدارس هیئت امنایی در راستای رفع موانع و مشکلات این مدارس در سطح وزارت آموزش و پرورش و به تبع آن در استان ها و مناطق کشور خبر داد.

وی تاکید کرد: مراکز پیش دبستانی سراسر کشور زیر پوشش آموزش و پرورش کشور هستند و باید مجوز این مراکز نیز توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

زینی وند اظهار کرد: مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی بهترین محمل برای کلاس های فوق برنامه و مهارت آموزی به دانش آموزان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهم آوردن زمينه مشاركت بخش غيردولتی، اولویت دولت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..