تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت زوج آدم خوار روسی چه شد؟ +عکس

سرنوشت زوج آدم خوار روسی چه شد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه‌های روسیه از بازداشت زوجی آدم‌خوار خبر دادند که طی سال‎های گذشته بیش از 30 نفر را خورده‌اند.

رسانه‌‌های محلی منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه به نقل از پلیس این منطقه روز دوشنبه گزارش دادند که زن و مردی آدم‌خوار بازداشت شده‌اند که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد از سال 1999 تاکنون بیش از 30 نفر را خورده‌اند.

 بنا به این گزارش، پلیس این منطقه اعلام کرده که این زن و مرد آدم‌خوار در بازجویی‌ها اعتراف کرده‌اند قسمت‎هایی از بدن قربانی‌های خود را برای مصرف آینده در یخچال خانه نگهداری کرده‌اند.

به نوشته «راشاتودی» این زوج قربانی‌های خود را می‌ربودند، به قتل می‎‌رساندند و سپس گوشت آنها را مصرف می‌کردند.

سرنوشت زوج آدم خوار روسی چه شد؟

منبع:میزان

انتهای پیام/

زوج آدم خوار در روسیه بازداشت شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت زوج آدم خوار روسی چه شد؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..