تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 شب تعزیه خوانی نوجوانان در میدان امام حسین (ع)

10 شب تعزیه خوانی نوجوانان در میدان امام حسین (ع)به گزارشحوزه  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای اخلاق ملوک سید آبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 ورییس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به اجرای تعزیه که برای به تصویر کشیدن و آگاهی بخشیدن به واقعه غم افزای کربلا اجرا می شود، برگزاری زنده و بعد حماسی و عاطفی تعزیه را مخصوصا برای نسل جوان و نوجوان بسیار پر بار دانست به طوری که در پایان هر اجرای تعزیه ، اثر واقعی آن قابل مشاهده است.

وی افزود: نوجوانان تعزیه خوان منطقه چهارده به مدت دو سال زیر نظر اساتید پیشکسوت تعزیه ، دردو سطح مخالف خوانی و شهادت خوانی آموزشهای لازم را دیده اند و در قالب گروه «مرثیه آفتاب “ساماندهی شده اند و امسال از اول تا دهم ماه محرم بعد از اذان مغرب و عشاء در میدان آئینی امام حسین(ع) مجلس تعزیه برگزار می کنند.

سید آبادی اجرای مجالس تعزیه شهادت حضرت علی (ع) شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، شهادت حضرت علی اکبر(ع) و شهادت سیدالشهداء امام حسین (ع) را از جمله تعزیه هایی عنوان کرد که توسط نوجوانان گروه مرثیه آفتاب در میدان امام حسین (ع) اجرا می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده تشکیل گروه نوجوانان تعزیه خوان “ مرثیه آفتاب” را اولین و تنها گروه نوجوانان عنوان کرد که در قالب کانون کهربای تعزیه به همت فرهنگسرای اخلاق تشکیل شده و علاوه بر اجرای مجالس تعزیه در مراکز فرهنگی و آموزشی در سال گذشته، در دهه سوم محرم امسال نیز در 12 امامزاده شهر تهران مجالس تعزیه خوانی برگزار می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 شب تعزیه خوانی نوجوانان در میدان امام حسین (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..