تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیرضا قربانی برای «عقیق» می‌خواند + تصاویر جدید سریال

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری سریال محرمی «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان در شهرک سینمایی غزالی ادامه دارد و علیرضا قربانی تیتراژ این سريال محرمی را با شعری از مسعود كلانتری می‌خواند.

علیرضا قربانی برای «عقیق» می‌خواند + تصاویر جدید سریال

همزمان با ادامه تصویربرداری سریال «عقیق» کارن همایونفر نیز ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرده است. همچنین مراحل تدوین این پروژه توسط امیر شیبان خاقانی و صداگذاری آن توسط امین شریفی و بابک شکیبا در حال انجام است.

شایان ذکر است؛ سریال «عقیق» عاشقانه‌ای است در دل تاریخ که سعید نعمت‌الله آن را در ده قسمت برای پخش در ماه محرم به نگارش در آورده است. بعد از «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر»، «عقیق» سومین همکاری مشترک او با بهرنگ توفیقی به حساب می‌آید.

علیرضا قربانی برای «عقیق» می‌خواند + تصاویر جدید سریال

در خلاصه داستان سریال تاریخی «عقیق» آمده است: به عَجز مهمونم می‌کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می خوای...

علیرضا قربانی برای «عقیق» می‌خواند + تصاویر جدید سریال

بازیگران این سریال تلویزیونی عبارتند از:

شبنم مقدمی، علیرضا آرا، نسیم ادبی، بهزاد فراهانی، داریوش سلیمی، ندا عقیقی، کریم امینی، جمال فوادیان، فردین شاه‌حسینی، مجید رحمتی با حضور هدایت هاشمی و با هنرمندی نادر فلاح.

انتهای پیام/

خواننده تیتراژ سریال عقیق مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیرضا قربانی برای «عقیق» می‌خواند + تصاویر جدید سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..