تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو فیلم جدید از 12 مهر اکران می‌شوند/ پایان نمایش «ساعت 5 عصر» مهران مدیری

دو فیلم جدید از 12 مهر ماه اکران می‌شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، درباره مصوبات جلسه امروز شورا (3 مهرماه) گفت: نمایش فیلم «قهرمانان کوچک» در گروه آزادی از روز 12 مهرماه انجام می‌شود. این فیلم جایگزین «سارا و آیدا» خواهد شد. فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گروه استقلال از روز 12 مهرماه به نمایش در می‌آید و جایگزین فیلم «ماجان» خواهد بود.

وی درباره اکران فیلم «من و شارمین» گفت: این فیلم با توجه به این که نتوانست کف فروش لازم را داشته باشد، این هفته تعویض می‌شود و جایگزین این فیلم هفته آینده مشخص خواهد شد.

فرجی در ادامه تاکید کرد: سقف نمایش فیلم «ساعت 5 عصر» روز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد و این فیلم تعویض خواهد شد.

وی درباره بهای بلیت سینماها گفت: از روز 12 مهرماه بلیت سینماها تمام بها خواهد بود.

انتهای پیام/

مصوبات شورای صنفی نمایش در تاریخ سوم مهر 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو فیلم جدید از 12 مهر اکران می‌شوند/ پایان نمایش «ساعت 5 عصر» مهران مدیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..