تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج کردن کرم 10 سانتی حین عمل جراحی از صورت بیمار! + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه خارج کردن یک کرم 10 سانتی را از صورت یک بیمار  جوان توسط جراحان نشان می دهد. در این عمل جراحی که در بیمارستان " کیمس " در منطقه  کرالا در هند شرقی انجام شد جراحان این کرم را از صورت یک جوان 29 ساله خارج کردند.

این جوان به دلیل تورم زیاد در سمت چپ صورتش به پزشک مراجعه کرد. پزشک معالج، علت تورم صورت این جوان را یک کیست بزرگ تشخیص داد و بود قرار شد با انجام یک عمل جراحی، کیست خارج شود. عمل جراحی در تاریخ 20 سپتامبر انجام شد و پزشکان با کمال تعجب یک کرم 10 سانتی را در صورت این جوان پیدا کردند.

خارج کردن کرم 10 سانتی حین عمل جراحی از صورت بیمار ! تصاویر

دکتر " زهیل بین نظر " سرگروه تیم جراحی در این خصوص گفت " : در این منطقه از کشور بسیار کم دیده می شود که کرم های کوچک در چشم یا سایر نقاط بدن یک بیمار پیدا شوند اما این مورد یک مورد نادر به شمار می رود که کرمی به اندازه 10 سانتی متر در بدن بیمار پیدا شده است. این  بیماری می تواند از نوع  فیلاریوز باشد. "

خارج کردن کرم 10 سانتی حین عمل جراحی از صورت بیمار ! تصاویر

 انتهای پیام/

پیدا شدن کرم 10 سانتی در صورت یک بیمار!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج کردن کرم 10 سانتی حین عمل جراحی از صورت بیمار! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..