تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده

۶۰۵۰۱۳

۵۲۰  بازدید

تقریبا همه اشخاص پس از خوردن شکلات یا آبنبات پوسته آن را دور می اندازند. اما یک خانم به نام امیلی سیلهمر، در اقدامی جالب و متفاوت، به جمع آوری این کاغذهای رنگی پرداخته است. هدف وی از این کار، دوخت کیف، کفش و لباس بوده است.

وبسایت روزیاتو: تقریبا همه اشخاص پس از خوردن شکلات یا آبنبات پوسته آن را دور می اندازند. اما یک خانم به نام امیلی سیلهمر، در اقدامی جالب و متفاوت، به جمع آوری این کاغذهای رنگی پرداخته است. هدف وی از این کار، دوخت کیف، کفش و لباس بوده است.

اگر برایتان جالب است، باید بگوئیم که این خانم، با استفاده از بیش از ۲ هزار کاغذ آبنبات یک دست پیراهن شیک، کیف دستی و کفش پاشنه بلند دوخته است.

کفش پاشنه بلند با بیش از ۲۰۰ کاغذ و پیراهن دِکُلته با بیش از ۱۰ هزار پوسته آبنبات Starburst دوخته شده اند.

در ادامه می توانید تصاویر تلاش طولانی مدت این خانم را مشاهده کنید. همراهمان باشید.

کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده  کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیف و کفشی که با پوسته آبنبات دوخته شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..