تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوال متفاوت فرمانده عراقی از اسیر داعشی + فیلم

دستگیری یک نیروی داعشی در حشدالشعبی/ به چه جرمی می‌کشید؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حشدالشعبی یا همان بسیج مردمی عراق، به نیروهای شبه نظامی گفته می‌شود که در کنار ارتش عراق با هدف مبارزه با نیروهای تکفیری داعش تشکیل شد. حشدالشعبی در 26 نوامبر 2016 با رای اکثریت مجلس، از ارتش عراق جدا شد و به طور مستقل به مبارزات خود ادامه داد. 

حشدالشعبی تاکنون عملیات مهمی در مسیر نابودی و پاکسازی عراق از لوث وجود داعش انجام داده است. این گروه در کنار ارتش عراق باز هم به مبارزه علیه داعش ادامه می‌دهد. 

ویدئوی زیر صحنه‌ دستگیری یک نیروی جوان داعشی را نشان می‌دهد که توسط حشدالشعبی در ساحل شرقی الشرقاط اسیر شده است. سرباز حشدالشعبی با خشم و عصبانیت زیاد مکررا از این عضو داعشی می‌پرسد: به چه جرمی می‌کشید؟

 انتهای پیام/

 نیروی داعشی توسط حشدالشعبی دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوال متفاوت فرمانده عراقی از اسیر داعشی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..