تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه اولیه 10 درصد از سهام «ریشمک»

ششمین عرضه اولیه امسال با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک، امروز شنبه اول مهر انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، تعداد کل سهام این شرکت دارویی، بیش از 114 میلیون سهم است که 10 درصد از آن به تعداد 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم قابل عرضه در فرایند عرضه اولیه است.

همچنین حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 200 سهم اعلام شده است؛ دامنه قیمت در ثبت سفارش این عرضه از مبلغ 6 هزار و 607 ریال تا 6 هزار و 740 ریال است و متعهد خرید آن نیز یعنی شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا متعهد به خرید تا سقف 50 درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه است.

 تولید پودر و عصاره شیرین بیان از ریشه این گیاه و صدور آن به بازارهای خارج از کشور،  محور فعالیت‌های این شرکت صادراتی است.

شرکت تولید و صادرات شیرین بیان زرقان نیز به عنوان زیرمجموعه ریشمک است که در زمینه تهیه عصاره شیرین بیان به فعالیت مشغول است.

در بودجه سال مالی 96 این شرکت  صادرات 2 هزار تن محصول تولیدی پیش‌بینی شده که نسبت به سال 95 با رشد همراه است. همچنین  در عملکرد 6 ماهه اول این سال مالی 838 تن محصول از سوی شرکت ریشمک به بازارهای هدف صادر شده است.

از جمله نقاط قوت این مجموعه ، احداث کارخانه جدید با تکنولوژی روز و در قالب دو خط تولیدی است؛  ظرفیت تولید کارخانه جدید 3 هزار تن در قالب دو خط تولید است که یکی از خطوط تولید انتقالی از کارخانه فعلی و دیگری خط تولید جدید خواهد بود.

گفتنی  است شرکت تولید و صادرات ریشمک با نماد معاملاتی «ریشمک» اواخر خردادماه امسال در بازار دوم در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. این شرکت در گروه مواد و محصولات دارویی و زیرگروه تولید داروهای شیمیایی و گیاهی قرار داشته و برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 سود هر سهم را پس از کسر مالیات یک‌هزار و 261 ریال اعلام کرده که از این میزان در 6 ماه سپری شده از سال مالی خود یعنی تا پایان 31 خردادماه 96 رقم 431 ریال معادل 34 درصد را پوشش داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه اولیه 10 درصد از سهام «ریشمک»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..