تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای بدن ملی پوش سابق اهدا شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی روغنی ملی پوش سابق اسکواش کشورمان که دراثر سانحه رانندگی در هفته گذشته در شهرستان اراک به کما رفته بود سرانجام پس از گذشت 7 روز درگذشت. روغنی یکی از بازیکنان و مربیان با استعداد اسکواش ایران بود که در دهه 80 موفق به قهرمانی در نخستین دوره رقابت‌های ایران جونیور شده بود و در رقابت‌های بین المللی نیز به عناوین خوبی دست یافته بود.

در همین ارتباط سعید عبادی مسئول هماهنگی، شناسایی و اهدای عضو بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با اشاره به درخواست خانواده مرحوم روغنی برای اهدای اعضای بدن این ورزشکار گفت: با اعلام خانواده مرحوم روغنی ، اعضای بدن وی اهدا خواهد شد، تمامی اقدامات لازم برای انتقال کالبد این بیمار مرگ مغزی شده به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انجام شده و پس از این انتقال با توجه به بیماران در لیست پیوند اعضا و مشخصات گروه خونی اعضای بدن اهداخواهد شد.

وی ادامه داد: قلب، کلیه ها، استخوان، نسوج و کبد این بیمار برای پیوند به بیماران نیازمند پیشنهاد شده که با توجه به ویژگی گیرندگان متقاضی مراحل آن انجام می شود.

انتهای پیام/

ملی پوش اسکواش درگذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای بدن ملی پوش سابق اهدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..