تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات پرسپولیس زیر ذره بین رسانه های عربستانی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه الریاضیه عربستان در توصیف آخرین تمرین پرسپولیسی‌ها در امارات اظهار داشت: برانکو ایوانکوویچ در بازی فردا مقابل الهلال محمد انصاری،کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی را در اختیار ندارد و به همین دلیل او خیلی تلاش کرد تا بتواند مشکل خروج احمد نوراللهی را برطرف کند تا در بازی فردا از او استفاده کند.

بازیکنان تیم پرسپولیس در باشگاه ایرانیان دبی به تمرین پرداختند و برانکو در تمرین روز گذشته پرسپولیس تاکتیک های مختلف را برای رویارویی برابر الهلال مرور کرد و پس از آن به 2 گروه تقسیم و تمرین اولیه 25 دقیقه‌ای سپس به مدت 35 دقیقه‌ای مشغول کارهای تاکتیکی شدند.بخش پایانی نیز به تمرینات سرعتی اختصاص پیدا کرد. همچنین حسین ماهینی هم به صورت انفرادی شروع به دویدن در دور زمین کرد.

گفتنی است دیدار رفت تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در مرحله رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19:30 دقیقه فردادر ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تمرینات سرعتی پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات پرسپولیس زیر ذره بین رسانه های عربستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..