تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح سازمان لیگ درباره میزبانی از استقلال در عضدی

۶۰۴۹۷۵

۱۰۴  بازدید

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره برگزاری دیدار سپیدرود و استقلال در ورزشگاه عضدی ارائه کرد.

ورزش سه: سعید فتاحی درباره آماده نشدن ورزشگاه سردار جنگل رشت برای بازی سپیدرود و استقلال گفت: ورزشگاه سردار جنگل قرار بود برای بازی سپیدرود و نفت آبادان آماده شود، اما چمن و برخی ایرادهایش برطرف نشد. اکنون برای بازی با استقلال چمن سردار جنگل مشکلی ندارد، ولی بخشی دیگر از ورزشگاه تکمیل نشده و به همین خاطر بازی در عضدی برگزار می شود.

وی افزود: برخلاف برخی مسائل مطرح شده، چمن سردار  جنگل هم مثل عضدی مصنوعی است و برای استقلالی ها فرقی نمی‌کند در کدام ورزشگاه بازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح سازمان لیگ درباره میزبانی از استقلال در عضدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..