تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری‌خوانی دراکسلر برای بایرنی‌ها

۶۰۴۹۶۴

۳۳۶  بازدید

بازیکن آلمانی پاری ‌سن‌ ژرمن قبل از دیدار برابر بایرن مونیخ برای این تیم کری خواند.

ایسنا: ‌به نقل از بیلد، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بایرن مونیخ و پاری ‌سن‌ ژرمن به مصاف هم خواهند رفت.

یولیان دراکسلر، بازیکن آلمانی پاری ‌سن‌ ژرمن قبل از این دیدار، گفت‌: هیچ ترسی از نام بایرن نداریم. بسیار خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که توان پیروزی در هر دیداری را دارد. ما برابر بایرن مونیخ فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

او ادامه‌ داد: این برای نخستین بار است که با تیمی برابر بایرن مونیخ بازی می‌کنم که ضعیف‌تر از آنها نیست. می‌خواهم برابر بایرن بدرخشم و در بازی هجومی پاری ‌سن‌ ژرمن حضور داشته باشم.

هر دو تیم بایرن مونیخ و پاری ‌سن‌ ژرمن موفق شدند که در دیدار نخست خود به پیروزی برسند اما پاری ‌سن‌ ژرمن به خاطر گل زده بیشتر در صدر قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری‌خوانی دراکسلر برای بایرنی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..