تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفیعی در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان

۶۰۴۹۶۲

۴۵۳  بازدید

ستاره ایرانی الخور با ثبت اولین گل با پیراهن تیم قطری موفق شد در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان قرار بگیرد.

ورزش سه: سروش رفیعی ستاره فصل گذشته پرسپولیس بعد از انتقال پر سرو صدا به لیگ ستارگان و پوشیدن پیراهن شماره 7 الخور موفق شد در پیروزی 2-0 این تیم برابر الاهلی نه تنها زننده اولین گل تیمش باشد بلکه در طول 90 دقیقه بازی تاثیرگذاری از خود نشان بدهد.

درخششی که از چشمان کارشناسان فوتبال قطر دور نماند و باعث شد تا این بازیکن به عنوان تنها ایرانی حاضر در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد. استاد الدوحه با قرار دادن سروش در تیم منتخب هفته به تعریف و تمجید از این بازیساز ایرانی پرداخت و مدعی شد الخور می تواند با توانایی های رفیعی فصل درخشانی را سپری کند.

قرار گرفتن سروش رفیعی در ترکیب تیم منتخب هفته در حالی رخ داد که پیش بینی می شد از جمع دو مدافع ایرانی یعنی محمد طیبی از القطر و مرتضی پورعلی گنجی از السد هم یک نفر در تیم منتخب هفته قطر قرار بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

رفیعی در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفیعی در تیم منتخب هفته دوم لیگ ستارگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..