تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش تعرفه بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود

کاهش تعرفه بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شودبهروز بنیادی‌ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کمیسیون مجلس‌ جلسه های زیادی‌ با همکاران و متخصصان‌ بیهوشی‌ در راستای‌ بحث کاهش تعرفه‌های ناگهانی آنها برگزار کرده است و پیگیر مسائل پیش آمده در این خصوص هستیم.

وی عنوان کرد: در یک برهه زمانی وزارت بهداشت تعرفه گروه‌های مختلف پزشکی را به طور ناگهانی و بی دلیل‌ افزایش داد اما امروزه‌ با هدف کم کردن هزینه‌ها و صرفه‌جویی در آنها تعرفه‌ برخی از این گروه‌ها را کاهش داده و همین مسئله سبب اعتراض‌ این افراد‌ شده است.

بنیادی تأکید کرد: وزارت بهداشت تعرفه گروه‌هایی خاص مانند رادیولوژی‌ و بیهوشی‌ را کاهش داده است و تعرفه افراد دیگری چون جراحان و متخصصان‌ را بدون تغییر در نظر گرفته که این موضوع  یکی از مسائل مورد اعتراض گروه‌های بیهوشی‌ و رادیولوژی‌ است.

بنیادی‌ گفت: کاهش ناگهانی تعرفه‌ها‌ی بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت مردم می‌شود و بسیاری از عمل‌های جراحی تحت تأثیر این قضیه قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: برای پیگیری حقوق این افراد جلسه های  مختلفی را با آنها برگزار کردیم تا به راه‌ حلی‌ مناسبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

 انتهای پیام/

اما و اگرهای کاهش تعرفه های بیهوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش تعرفه بیهوشی سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..