تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «دِین» در باشگاه خبرنگاران جوان رونمایی می‌شود

رونمایی از «دِین» در باشگاه خبرنگاران جوانبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از کتاب «دِین» به اهتمام علیرضا مسرتی به همراه تجلیل از نویسنده کتاب، سه شنبه 4 مهر در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار می‌شود.

این مراسم به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، حجت الاسلام و المسلمین حمید علم الهدی برادر شهید محمد حسین علم الهدی، عبدالحمید قره‌داغی مدیر انتشارات سوره مهر، علیرضا مسرتی نویسنده کتاب و چند تن از خانواده شهدا، برگزار خواهد شد.

«دِین» روایتی مستند از رشادت های رزمندگان مسجد جزایری اهواز در دوران دفاع مقدس است که نویسنده با استفاده از اسناد، مصاحبه های گوناگون با شخصیت های فعال و موثر در مسجد و رجوع به خاطرات شخصی خود گردآوری کرده است.

همچنین در این مراسم رونمایی از علیرضا مسرتی نویسنده کتاب تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مراسم رونمایی از کتاب «دِین» سه شنبه 4 مهر ساعت 10 در آمفی تئاتر باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «دِین» در باشگاه خبرنگاران جوان رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..