تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل شورای راهبردی محیط زیست در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

تشکیل شورای راهبردی محیط زیست در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشینجمه سادات موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: حفظ محیط زیست و تنوع زیستی کشور از اقدامات اساسی هر جامعه‌ای است که اگر دانشگاه ها و محیط های علمی فرهنگ سازی حفظ محیط زیست را عهده دار شوند شاهد نتایج خوبی در جامعه خواهیم بود.

 وی در ادامه اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست تلاشی است که در سطوح شخصی، سازمانی یا دولتی و سایر نهادها که به حفظ سلامتی محیط و انسان‌ها می‌انجامد و باید دانشگاه‌ها در این عرصه برنامه ریزی‌های گوناگونی داشته باشند، در این  راستا ترم گذشته دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی کارگاه یک واحدی برای تمام دانشجویان جدید ورود کارشناسی که در شورای آموزشی دانشگاه تشکیل داد.

 موسوی گفت: در راستای گام عملیاتی دانشگاه علوم بهزیستی در حفظ محیط زیست و تربیت نسلی که به حفظ محیط زیست و آینده افراد در بستر سالم می‌انجامد برای اولین بار واحد محیط زیست در دانشگاه تدریس شد.

 وی گفت: به دنبال این گام دانشگاه بهزیستی و توان بخشی، تدریس واحد محیط زیست در شورای برنامه ریزی تثبیت شد اما در تمام دانشگاه‌ها عملیاتی نشده است.

 عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: تشکیل شورای راهبردی محیط زیست و مدیریت منابع با ریاست مدیریت دانشگاه، دبیر و 2 کمیته تخصصی که در زمینه اصلاح الگوی مصرف و آموزش و پژوهش و منابع کار می‌کنند از دیگر اقداماتی است که امیدواریم دانشگاه های دیگر نیز با در نظر گرفتن هدف حفظ محیط زیست آن را عملیاتی کند.

 موسوی افزود: بر اساس دستورالعمل معاون رئیس جمهور که به تمام واحدهای آموزشی ابلاغ شده باید واحد محیط زیست در دانشگاه‌ها تدریس شود که امیدواریم به زودی شاهد این روند تاثیر گذار در دانشگاه‌های کشور باشیم.

 وی در پایان گفت: کمیته‌های تخصصی اصلاح الگوی مصرف و آموزش و پژوهش عرصه محیط زیست در دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی آموزش در تمام سطوح دانشگاه اعم از کارکنان، اساتید و خدمات را عهده دار شدند که امیدواریم با ارتقای آموزش حفظ محیط زیست از سوی دانشگاه‌ها شاهد فرهنگ حفظ محیط زیست، تنوع زیستی و سلامت انسان‌ها در بستری پاک باشیم.

انتهای پیام/

تدریس واحد حفاظت از محیط زیست در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل شورای راهبردی محیط زیست در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..