تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب «فردا مسافرم» معرفی و بررسی می‌شود

کتاب فردا مسافرم معرفی و بررسی می شود

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ خانه کتاب جلسه معرفی و بررسی کتاب «فردا مسافرم» اثر مریم راهی را برگزار می کند.

در این برنامه نویسنده اثر و منتقدان سیروس همتی و سیدعلی شجاعی و علاقه‌مندان حوزه داستان حضور خواهند داشت.

راهی در رمان تازه خود با عنوان «فردا مسافرم» داستانی عاشقانه را در دل روزهای پر مصیبت پس از واقعه عاشورا روایت می‌کند. ماجرای دختری عاشق پیشه از اهالی کوفه که پدرش روزگاری نه چندان دور سفیر امام علی(ع) بوده و برای حرب با دشمنان حسین از کوفه خارج شده است. پدر اما چند روزی پس از عاشورا به خانه بازگشته و از شدت و حیرت از آنچه دیده قادر به صحبت نیست و در همین حین کاروان اسرای اهل بیت(ع) نیز به شهر وارد می‌شود و دختر به دیدار آنان می‌شتابد و از زبان آنها به روایت آنچه رخ داده، می‌پردازد.

شایان ذکر است؛  خانه کتاب جلسه معرفی و بررسی کتاب «فردا مسافرم» اثر مریم راهی را امروز ساعت  17 برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

 داستانی درباره واقعه عاشورا نقد می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب «فردا مسافرم» معرفی و بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..